דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים לגינה: שימושים מקוריים 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2105 פעמים ]

לרוב, מוצרים לגינה מותקנים עבור שימוש יחיד ומוצהר מראש. לדוגמה, טרמפולינה מתקינים רק עבור הילדים הקטנים שבמשפחה, סאונה בגינה היא לשימושם של בני המשפחה בלבד, ומחסן אפשר להתקיים רק בגינה- והוא משמש עבור אחסון כלי עבודה שונים, או לכל היותר עבור אחסון כמה זוגות אופניים. אך מדוע לא לחשוב על כמה שימושים יצירתיים יותר למוצרים אלה? תתפלאו לגלות, שהתקנת מוצרים לגינה יכולה לא רק לפתוח בפניכם עולם חדש של אפשרויות שימושיות, אלא אפילו לעזור לכם להרוויח קצת כסף! כיצד? במאמר שלפניכם.

שימושים מקוריים עבור מחסן:

1. חדר עבודה- אם אין לכם בבית מספיק מקום עבור משרד או חדר עבודה, תוכלו לשקול התקנת מחסן מותאם אישית שישמש עבורכם למטרה זו. בעזרת התקנת מחסן תוכלו לקבל לא רק שקט ופרטיות שיאפשרו לכם לנהל את העסק הביתי, לצייר או לכתוב, אלא שתוכלו גם ליהנות מהפרחים והעצים בגינתכם דרך החלונות שתוסיפו למחסן. נכון, מוצרים לגינה כדוגמת מחסנים נתפסים בדרך כלל כמתאימים לאחסון בלבד, אך תוכלו להתאים אותו בעזרת החנות לצרכים האישיים שלכם, ולהפוך אותו לחדר שמיש (בעזרת הוספת חלונות, מערכת אוורור, ריצוף קל וכדומה).

2. הגדלת חלל הבית- אם יש לכם דירה עירונית קטנה עם מרפסת (ואפילו תהיה זו דירה בבניין קומות ולא צמודת קרקע), תוכלו להגדיל בקלות ובמהירות את השטח שלה בעזרת הוספת מחסן קטן, מותאם אישית לצרכיכם (כפי שהוסבר בסעיף הקודם). נכון, ייתכן שתצטרכו בסופו של דבר להוסיף את גודלו של המחסן לתשלום הארנונה החודשי שלכם, אבל יחסית למחיר של מעבר לדירה גדולה יותר ביוקר המחיה של היום, עלות התוספת בארנונה היא מזערית, ובתמורה תוכלו לקבל עוד חלל מקורה גדול שיוכל לשמש אתכם לשימושים שונים ומגוונים. תוכלו למשל לאחסן בחלל החדש את ארונות הבגדים שלכם, המקרר שלכם וכדומה, וכך לפנות מקום רב בדירה עצמה. המחסן יכול לשמש גם עבור מגורים של ממש- למשל בדירות החדר הקטנות הנפוצות כל כך בארץ המחסן יכול לשמש כסלון קטן, וכך יהיה לכם מקום לארח בו חברים. בקיץ תוכלו פשוט לפרק את המחסן ולאחסן אותו עד החורף הבא.

שימושים מקוריים לסאונה:

מבין המגוון הגדול של מוצרים לגינה, סאונה היא בוודאי המוצר המפנק ביותר. אם יש לכם גינה גדולה ומעוצבת הכוללת סאונה, הנה לכם רעיון מהפכני- אתם יכולים להשכיר את המקום עבור אירועים! מדוע לא בעצם? הרי לעיתים קרובות כל מה שאנשים מחפשים עבור האירוע שלהם הוא גינה גדולה ויפה, ואם היא כוללת גם סאונה- הרי זה בכלל מוצלח ומושך.

נכון, תאלצו לספוג הרבה רעש ללילה אחד והרבה ניקיון ביום המחרת- אבל לאחר עריכת כמה אירועים תוכלו להחזיר לעצמכם את מחיר הסאונה! בנוסף, את האירועים הללו תוכלו לערוך בימים בהם את לא בבית, למשל במהלך נסיעות לחו"ל. חשבו על כמה תוספות נחמדות לגינה, ותוכלו לצאת לדרך, למשל- אם יש לכם בגינה גם גריל גדול תוכלו להציע אותו לאורחים כך שהם יוכלו לנהל מסיבת "על-האש".

מה נעשה עם הטרמפולינה הביתית?

טרמפולינה ביתית גדולה לא חייבת לשמש רק עבור קפיצותיהם העליזות של ילדי הבית. אם יש לכם טרמפולינה, אתם יכולים לערוך אצלכם מסיבות יום הולדת, לא רק אלו של הילדים שלכם אלא גם מסיבות של ילדים אחרים מהגן או מבית הספר של ילדיכם. כך תוכלו לעזור לילדים לרכוש חברים חדשים, וללמוד את ערכו של השיתוף. בנוסף, גם המבוגרים יכולים להשתמש בטרמפולינה לצרכי ספורט והתעמלות- שכן קפיצה על טרמפולינה נחשבת לפעילות אירובית מוצלחת במיוחד. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב